Friday, June 6, 2008

Ammar yg XTREMELY kecoh

Salam...
Td siang sesajer la nk ber'adobe'.Tetiba dengupan jantung ku terasa kian pantas.Ropenye ammar kat blakang dok mkn rojak.Hehehe patut arrr.Dengan semangat aku menuju ke dapuq, basuh tgn n tumpang 2 kaki.Pas abeh ber'rojak', aku dok landing blk dpn laptop nk smbung adobe.Ngan mke selamba n x malu ammar mai..'Kak cantik la'..Kakak cantik,makaseh..Dia pun kt 'prasantan,bukan da,tuh!!! (dgn menunjukkan jari gemuknya ke depan skrin laptop aku) gambo yg kak wat tuh cantik la...ades...terasa cam br dilantik menjadi gabenor negara lak...AYAT HIPERBOLA....dia pun mula menutur bicara...arr arrr kak...MENDA...kak...PADIA...wat la kat ammar lak (ngan mke selamba cekadak)..aku pun, sebab cian ,aku pun stuju la..mla2 aku ajo ilmu adobe yg serba kekurangan ni kat dia...dia belek skrin laptop cam nk tembos...nyer concentrate...beberapa minit kemudian siap la gak gambo dia nk tuh...aku pun syok la coz da bjaya bg lecture free kat c ammar, siap tolon wat lg...pastu ngan x semena-mena dia kt 'x kan camni ja kot' DUSH, rs satu tamparan angin yg menggila..time tuh aku rasa cam dunia ni gelap...yg da cuma aku,ammar kat gelanggang tinju...BENGANG tahap gaban...aku pun ngan mke yg seakan-akan nk telan c ammar ni pun berkata....pandai sgt wat la sendiri...c Ammar ni pun dgn teragak2 kta 'pnjam laptop leh'...aku x kt papa...aku trus sambung mkn rojak...hehe....



Ni la c Ammar...gambo nih dia amek kat taman kat umah kami

ades.... Memang la dia ni kecoh...







Gambo moto ni dia kebas dr my space org..Tnya dia kenai x spa...Ngan riaknya dia jawab...."PEDULI APA"...ades...sabo je la...ntah..x paham betoi pa yg best pasai moto nih..dia kt nk letak 'dia' blakang mto tuh...

ilmu aku pun x seberapa...men hentam ja...last2 dia cut moto tuh...dia letak "DIA" ....pastu dia letak lak moto tuh...ades...JADI...nih yg x best nih...nyer la bangga tahap CIPAN...


Ni la hasil dia...mle2 tgk sengal gak perut aku...adik aku yg tinggi renjong tetiba jd ketot bantut...hehe...tp ble pk ni first try dia...memang tabik spring la...Cayalah ammar.....

No comments: