Friday, January 2, 2009

Perkara yg memalukan...

org cam aku nih memg slalu wat menda x btol...haha..tp aku x kaco org....rasanya la...menda yg plg memalukan berlaku kat aku adalah tnpa disengajakan....sumpah aku berniat pun nk wat camtu..menda ni jd kat (lokasi drahsiakan)...time tuh aku ngah( dirahsiakan)...haha...pastuh ngan x semena2 perkara yg memalukan terjadi...aku x wat papa pun...maybe cme bergerak sdikit..(oit bukan aku kentut ek)....smua pandang aku...ada yg gelak...ada yg nk marah...x kurang gak yg hambt aku jauh2...(again..aku x kentut mahupun jua sendawa)...reaksi aku time tuh( btol ka ni sakinah) ades...maw nanges,maw senyum kamben,maw ketawa terbahak2 pun ada...walopun pun time tuh aku agak kanak2 tp aku rasa malu yg teramat2...rasa cam nk kemas beg n lari jauh2 p luaq negara...haha...sampai skang aku x lei lupa 'perkara yg AMAT AMAT AMAT memalukan' itu...terAMAT AMAT memalukan sampai aku x sanggup nk cita apakah ia...lu pk la sendiri...haha...tp skang ni kalo aku teringat menda tuh sti aku gelak sampai nangeh....lg pun bukan salah aku menda ni terjadi...haha...skang ni kalo aku terjumpa ngan org2 yg pernah berada d tmpat kejadian...sti depa kata...oi hang..da besaq da skang ni no....(mcm la dia tuh mkn kecik) n pastuh depa sti sengeh2....aku x dpt tfsirkan sengeh2 tuh tanda apa...pedulik hapa aku...napa aku tulis menda nih...coz smalam aku tetiba mimpi menda yg amat menakutkan,so untuk lupa mimpi tuh aku ingat la 'menda yg memalukan nih'....haha...(ngah ketawa terbahak2 sampai kuaq ayaq mata)

3 comments:

bearcat said...

hek leh...beyak dalam suar ler ni kekeke.

scr said...

gila tol...mana da...x melibatkan kotoran langsung...hehe

pulasan007 said...

kah3...cirit