Friday, September 4, 2009

kurang kewarasan

Salam... Sekarang ni saya ketagih dadih...yer DADIH....bukak DADAH....kalo anda ckp saya ketagih DADAH...saya tampar anda laju2....kahkahkah....kenapa saya menulis secara songsang dan aneh....Ah!!! (bukan Ah Chuan apek bas skola aku dulu) abaikan.... Nah !!!!!! ini buktinya.....ini baru satu....anda tidak tahu apa yg saya tahu.....mahu tahukah anda?....mahu? mahu? mahu?........aduh...aneh sekali aku ini.........tentulah anda mahu tahu bukan.....anda kan suka menyebok.....kahkahkah....lawak bodo di malam ramadhan.....sila jgn tampar saya laju2 wokeh.....

dalam gambar rajah di atas.....saya nk tunjuk cadar baru saya....eh bukan....bekas dadih saya....perisa vanila....LAZAT!!!!!....sampai yg jatuh atas kerusi pun rasa nk kutip....eeeeee tak snunuh.....rsa dadih sgt nikmat...sampai nk tgkap pic bekas dadih pun sya letak ats katil yg mempunyai cadar cntik di beli di sunshine
(tengah promosi secara membabi buta....manyak syiok woo) yg berharga RM139 tp selepas promosi tinggal RM37......cntik bukan cadar saya.....saya tak paham perangai saya mlm ini....maafkan saya.....ini org byk sewel.....

Bekas dadih saya da byk.....saya da bolei buat jualan bekas kat bilik nih....so saya nasihatkan kalo ada sesapa yg nk jual dadih.....pasni......dtg bilik sya, bawa duit secukupnya.....dan beli bekas dari saya.....saya jual murah2 jer....pastu bila dadih da siap....datang antar dekat bilik saya satu......saya nk perisa jagung,coklat,vanila......cukup la tuh....saya tak mintak byk pun....kahkahkah.....perangai huduh.....

lg satu ni saya nk pesan.....nanti raya....bg sapa2 yg saya bakal bertandang ke rumahnya......silalah buat cornflakes madu byk2.....saya suka.....tp saya malas nk buat sndiri.....anda semua rajin....saya tahu....kalo anda tak rajin....tentu anda tidak kata saya malas.....kan kan kan......hehe....pastu kuih raya yg mcm nama tak best spt batang buruk or sugee/suci/sugi (per tah nama dia)....x yah la buat kot......coz saya tak mkn.....hahaha.....suka hati ja aku ni....layan jer perangai huduh aku mlm ni.....boring...x maw study.....

Tak sabar nk nk tunggu esok....nak beli dadih istimewa buatan wanita cantik dari UKM.....rasa lazat...terlazat....terpaling lazat di dunia ini......
(WOI...over gila)......yer saya perasan....saya tahu....muahaha....hari2 kwn2 saya kena tunggu saya beli dadih....hehe

hari ni smua org nmpk cantik...muka berseri2,jernih ada nur.....maybe coz x dak kelas lgsung ari ni....pastu ujan pulak....cuaca sejuk....mendung2 sikit.....MANTAPPPPPPP!!!!!

OK dah....nk pegi study....mintak maaf kerana membuang masa anda...ngeeeee!!


MyEm0.Com
SELAMAT BERPUASA!!

4 comments:

bearcat said...

Patutla muka makin 'kembang'. Rupa-rupanya hari-hari makan dadih...MasyaAllah hehehe.

insan marhaen said...

Aspalela... petang-petang macam ni ente cerita pasal dadih. Ente saja mau uji ana punya iman ka?

pulasan007 said...

mesti die boh apa2 pelik n aneh dlm dadih tu.tu yg hg angau kt dadih tuh.keh3

scr said...

bearcat - muka makin kembang ek....nk lawan yumi....kahkahkah

insan marhaen - relax arr...dadih ja pun...IM nyer entri pasal lauk lg mnggoda iman...hehe

pulasan - ntah la pa yg depa bubuh....ades...parah gila ni...vanilla sedap wooo