Monday, October 20, 2008

Kami release tensyen...

Sifu yg nak ajq pun x reti..hehehe
Me n jawa

Kami la paling haprak skali dalam tuh...
sunway pyramid
bebudak audio speech
budak senget
kat tandas
saat kegemilangan sblm jatuh cam nangka busuk
sunway lagoon

4 comments:

bearcat said...

hehe bila tengok org ice skating teringat zaman muda-muda dulu.
konon nak pi ice skating gak...tapi tahap kemaluan tinggi sangat. Jadi dok tepi pandang jer org main.
Ada sorang mamat sedang skating...konon nak datang mengorat. Meluncur laju ke arah kak G dan akhirnya jatuh tersembam sebelum sampai ke destinasi...haha. Akhirnya dia berlalu dengan muka malu (hangpa jangan buat macam tu lak).

Sakinah Che Ross said...

hoho..kompen sakit gila...ada skali ais cam dah cair skit..pastu kami jatuh berjemaah...ades....abeh basah lencun cam berenang lak...tp ramai jer yg jatuh...slamat arrr...kami jatuh pun bgaya...wakakaka

Izat Tarmizi said...

pegi main ais x ajak..hampeh..weh ahad nie kul 10 mai ler times square,aku ada pertandingan boling,hohoh

Sakinah Che Ross said...

nak exam ar....x leh kami p geng kami jerk...lgpun kwn ku blanja...kalo ang p sapa nk blanja ang...muahhaha....