Wednesday, October 22, 2008

Program Rakan Muda Wawasan Desa IPT

Salam...syukran kpd bebudak AudioSpeech yg curi2 boh nama aku...hehehe...sbenaqnya aku x terpilih pun untuk program nih coz nama aku ada dlm senarai Slim River...x kisah..yg ni agi best...geng aku p...kat sana proram utama ialah famili angkat..memula aku maleh nk p coz aku x ska sgt angkt2 nih..cam nyusahkan ja nk dok umah orang...aku paling takut kena masak...hehe..kat sana bebuak UKMuntuk cat masjid,bersih kubur n gotong royong arr..terharu sgt ngan lyann yg depa bg..memang superb arr...ni program anjuran Belia Kg Jeram Mengkuang ngn rakan muda...Paling best,aku dpt famili angkat yg sporting gila..skali ngan geng aku...slamat dia pandai masak...ada skali tuh,aku sembang arrr ngan orang kg,ada sorag pakcik nk kt,kami ingatkan bebudak UKM ni mai nk wat kajian kat penduduk kg,nk wat experiment kat kami...ades....pastuh bila depa tanya aku amek coz pa..ades nek pening kepala nk gtaw..aku gtaw la audio..pastuh sorang belia nih kt 'gila tuh;pmpuan amek audio'...sudah..pastuh ngan selamba dia kata 'keta abang tuh,stereo dia cam x btol arr..bleh tgk ka'...ades aku bukan keja repair radio arrr...kawan aku lak dari optometris jd 'hang pandai la ukuq2 jalan nih smua'...tetiba jerk....hehehe..papa pun memang gempak arrr...tp mlm kebudayaan da jd malam pop yeh yeh...pakcik2 pakat karoke...ades...

1 comment:

bearcat said...

hehehe....awat chek tak habaq....mai la saya check telinga encik....audio dah rosak tu.