Sunday, March 1, 2009

4KL

4KL ni karnival kesihatan,.kebudayaan dan kesenian kuala lumpur....karnival ni memang ar acara tahunan UKM(KL)....menda ni stat rancang masa aku sem 1 lg....gila tol..memang havoc arr coz melibatkan byk pihak especially warga KL...x kisah kalo bangla n k mai pun x pa...tema dia KL sihat dan ceria....no komen...layan jer...hahaha....cantik arr coz ari tuh semua pakai oren ja....byk arr aktiviti sihat n x sihat dijalankan....karnival ni selama 2 hari..ada 3 bases...main base dekat bekas tapak eye on malaysia...satu lagi dekat astaka tasik ttwangsa n satu lg dekat padang kolej aku...

Aku terlibat dengan wau dan layang,clinical audiology....gila tol..baru aku taw manusia ni byk spesies...yg pasti 2 hari aku x lei nk study coz terlampaw penat..huhu...nk setup tempat sampai tengah mlm...tp best..bolei amek kesempatan p tasik mlm2...haha....

antara aktiviti yang aku ingat arr,wau n layang,x games,dekorasa untuk budak2 hias kek,flying fox,rock climbing,permainan tradisional,silat gayung,silat cekak,teakwando,dikir barat,pertandingan nasyid,modeling,pameran n simulasi dari JPA ...byk arr agi....


pastuh kalo clinical lak ada untuk medic,gg,farmasi,environment,occupational therapy,audio,speech,opto,forensic n ada agi....tp bg aku yg menarik maybe forensic n occupational therapy....byk info...semua booth clinical wat pameran,ujian kesihatan,kempen n screening....mcm booth aku wat screening...so ada 3 test....aku bertindak sebagai penge'test'...memang mcm gila btol....

tp overall memang best walopun penat gila...p lepas subuh...tgh mlm baru abeh...2 hari berturut2....yg best,wau n layang2 dpt sambutan....pelancong pun memang ramai...rezeki...jemputan kami,pelayang kelantan memang nampk satiesfied coz untung beso...sepatutnya kami bayaq depa coz wat pameran,jualan,bengkel,demo,pertandingan... tp depa pulak yg bayaq kat kami tanda trimas....ok la tuh....x larat wo nk menjual mlm2.....

papa pun memang syukur arr 4KL da abeh...byk yg aku blajaq...cara berurusan dengan org luar,berkomunikasi,beroganisasi..byk la..post ni pun cam skema ja...hahaha....

picit sini

No comments: