Tuesday, February 24, 2009

ades....

td siang da stat kelas....sejak exam abeh..ni la kelas 1st.....rasa malas bertandang....tp aku kuatkan semangat.....nk idup kena study la wei......msk ja kelas....aku terpandang tempat aizat.....dah kosong...sedihnya.....pastu bila masuk kelas....lecturer anat aku,dr das pandang satu persatu muka kami....alamak....pastuh dia senyum....

dia ckp dia taw apa yg jd...so dia pot pet pot pet bg nshat....huhu sedih gila....pastuh dia suh smua bgn n remain silence untuk 1 minit....bg yg muslim...buat la apa yg patut......pastu dr ckp dia terbayang2 lg aizat dok kat tempat dia....ALLAH.....aku pun rasa cam pelik....ari tu ada la aku n kwn aku tim sembang2 pasal budak2 skola kat palestin...aku kata....apa la perasaan bdk2 palestin....tiba2 ja mai skola,separuh kelas dah x dak....mesti sedih kan...skang ni aku rasa sendiri...baru sorang....da rasa mcm x caya ja....

bila aizat x dak,byk benda kami kena tukaq...drama...aizat pelakon utama...ari ni smua notes yg da potostat lebih satu...aizat jenis org yg ceria...ska wat keja last minit....ska present ntah papa tp last2 jd lwk.....lecturer suka kaco dia ngan ammar......so skang ni ammar pun da lain....mungkin amek masa kot kelas aku nk ceria balik.....


muhammad aizat bin azman
meninggal pd petang ahad(22 FEB 2009)

No comments: