Monday, July 20, 2009

sakit rumah...

Salam...
Ari ni aku x dak kelas lg....td dah siap dah nk p,pastu lcturer msj kwn aku kata x dak kelas....alhamdulillah.....rasa mengantok msh bersisa lg...haha...ari sabtu ari tuh aku buat lg 1 keja gila...tetiba hati aku melonjak gila2 rasa nk balik...mcm ada satu medan magnet yg kuat dr umah yg dok menarik aku...haha...pastuh...lepas berfikir panjang selama 1 minit.....aku pun trus pack....tuh pun buat balik buku ja....bcoz ari ahad aku dah kena balik KL blk....so dok penang tak sampai 24 jam pun...tp rasa 'tertarik' yg teramat....aku balik jugak.....ari tuh memg rezeki jugak la...aku p stesen bas, teksi pun sampai...pastuh p stesen, lrt pun sampai...alhamdulillah cepat jugak la sampai pudu...aku balik nek bas sutera liner (keturunan aku diharamkan naik bas ni...haha)...skt hati gak...janji pkol 2.30, tp rupanya dia still dok tunggu org penuh....bengang woo....almost gadoh gak arr dlm tuh....aku pun maki hamun,sumpah seranah smua cukup ( dlm hati jer)....pastuh dlm pkol 3.30 gak bertolak....dah la lembap cam siput sedut, pastuh singgah merata lak...mula2 p bidor...so sapa2 nk p toilet bolei la...byq 2kupang...dpt masuk toilet kotoq,busuk n mcm %$%%^&....pastu siggah taiping la...mana hala la bas nih....pastuh nk dekat sampai dah pesta.....ada sorang aunty ni...dok cari pasai lak ngan driver....songsang tol la....punya lama,nk sampai baru dia gtaw yg dia x pueh ati bas ni lambt bertolak...ngok tol....kecoh gak arr...depa dok bsg2 kat depan...aku maleh nk amek taw....janji da sampai penang...alhamdulillah....sampai ja, ibu dah tunggu....dia trus bwk p klinik cek otak aku btol ka tak...haha....tak arr....demam besa ja....sora Ella pun jd cam sora aku...eceh....

Aku balik ni pun nk jumpa our new family member....hehe....cute jugak....tp dia tgh sakit......cian tol.....haha...pasni M.T ada keja lebih...dah tak bolei balik awai...hehe...pdn muka.....

boring tak taw nk watpa....nk keluaq...jerebu teruk...wat sakit tekak ja....esok pun tak dak kelas...memang rehat gila2 punya ni.....

ADIOS.....

rest la puas - puas

No comments: