Wednesday, October 14, 2009

Fuhh !!! Lega

Salam....
Hari ni rasa mcm ada semangat sikit nk menulis dekat blog....sebelum ni, hari2 bukak, tp juz baca blog orang jer...rasa kosong, byk keja, pusing....ades...udah2, jom kita cerita....hari ni rasa happy....hehe....'peperiksaaan hanya di sekitar selekoh' ....

tp nk happy jugak....haha....alhamdulillah semua assgment da siap, cuma tinggal sekoq jer lg...PEDIATRIC....pergh dahsyat assgment ni....sepanjang sem ni. aku asyik tumpu dekat assgnment ni jer...lecturer aku ckp, senang ja, 30% jer, kalo buat elok2 ok la....tp parah jgk la bg aku.Tajuk dia play session with kids...Kena cari kids yg normal dan knk2 istimewa....memg mencabar bg aku...yg normal kena cari budak tadika dan digalakkan jugak cari budak yg familiar mcm sepupu or anak sedara....pastu kita rakam sesi singging, play and reading session....menambahkan lg cabaran assgment ni, lagu, material and toys , story book...SEMUA KENA BUAT SENDIRI.....dah dibuktikan di entry2 yg lepas...hehe...alhamdulillah semuanya da abeh...sekarang ni, session nk buat presentation, conclusion, reflection..ari jumaat ni penentu segala2 nya....sampai subuh aku n kengkawan tak tido, convert video, cut, combine, edit...mcm2 la...arap2 smuanya berbaloi....tp best...coz aku rasa puas hati buat assgment ni...memg banyak skill yg aku dapat.....siap kena marah dengan pengetua tadika dekat HUKM lg....ades....tp yg tuh masalah teknikal.....

Presentation style, mcm VIVA style....mcm thesis presentation....harap2 aku tak mati di tempat kejadian....haha....gila arr cuak....tp tak sabaq nk tunggu jumaat ni....abeh cepat2....budak audio present 1st coz petang tuh nk pergi Pahang....best3....release tensyen wei!! YEAH....

camping JPA stat jumaat petang, abes presentation. Bendera, persembahan mlm kebudayaan , lagu group, cheer and lagu patriotik semua da SIAP...alhamdulillah...thanks kengkawan...kerjasama yg MANTAP....abes ari ahad...ari isnin balik penang....yeeeeeeehaaaa....1st time aku berSTUDY WEEK dekat umah....arap2 jalan....ok dats all...UPDATED sudaaa blog daku ini.....

Doakan presentationku pada hari Jumaat ini.Semoga segalanya berjalan dengan lancar.AMIN...to my frens, gudluck n all da best....SHOW TIME GUYS !!!!!!!

No comments: