Saturday, October 3, 2009

Rohku masih berada di rumah...hehe

Hari raya

cepat la....jom p smayang raya.....farhad nk tutp tingkap ni !!!

Ades....gatai la pakai songkok ni....

ceit...depa ni lmbt la farhad, tak pa la...kita mkn dulu..

Farhad: abg, farhad nmpk orang p kutip duit raya arr....bila kita nk p...

Fawwaz: ek?? ok ok...JOM

jap2 sambung mkn jap

Apa lu tgk2 ???

Selamat hari raya, maaf zahir batin...mintak ampun, mintak maap, mintak halal

YEAH!!!

Saya senget !!!

Fawwaz tgkap gambo ni....blurr...huwaaa

Close up shot...tere fawwaz

Lihatlah saya !!!

Mlm raya...apa punya fesyen la ang ni ...ceit

Mintak ampun, mintak maap tok

oit, p salin pakai sluaq la....ish merosakkan panorama btol la bdk ni

dekat umah paklong in

saya maw jugak ma'am...hehe

Pertandingan tiup belon

pulun kak an, pulun

Rocky lebih menarik minatku...

i really do not understand dis people...is dis how they manage to control their stress???...we will never know

uish seksanya nmpk...

Malam raya

rezeki dari Allah....alhamdulillah.....terima kasih kpd sponsor2....
(-_-)

sabaq miqdad....amek satay, mka berseri2 noooo

wei hangpa !!! tepi la, aku nk tgk tv, bukn nk tgk muka hangpa

cis, mentang2 la aku pendek....aku diperkotak katikkan

ibu dia beli

baju yg angah ikhlas beli untuk ank sedara dia...haha

amek angin luar or buang angin di luar ???? i do not know

shuffle

mat - mat _____________ (fill in the blank)

alla' , ang tepi la....p men jauh2

the 2 bros

ni ayong beli....haha

muka maintain selamat...ades

YEAH !!! girls power

bloggers semalaya...haha

nirah, miqdad, pakngah, pakjang, sameerah, makdak , hamnah, ja
(yg x rajin update x dak hyperlink)...haha sori...



Sesi main playdoh

aku bukak untuk fawwaz main...

tgk sapa yg asyik dok men...

peminat playdoh dengan bakat terpendam...haha

Sapa muka plg exited dpt men play doh...haha...last2 fawwaz x men pun...depa ni yang pulun...

4 comments:

Bearcat said...

Bila pulak Makndak jadi blogger? Hahaha....
Depa main playdoh tu sebab lepas gian nak buat biskut raya tak dapat tu ngeeeee.

scr said...

makdak mai nyebok ja tuh...haha...x pa la...kasi up skit...depa yg pulun men...yg lwnnya, mka serius gila masa main paydoh...memg btol2 menghayati ar...kahkahkah

Unknown said...

biaq lah kat org tua2 plak lpas tensyen...ari2 keja smpai dh lupa nk enjoy....so, men playdoh bleh menghilangkan tensyen..kan makcik kan..hehe.depa pun tingin gak..hehehe

scr said...

haha...mardhiyah, aku cadangkan ang bli playdoh gak...x pun pinjam aku nyer....x la ang boring tahap cipan kat umah...asl tgk YM ang, asyik boring jer memanjang...meh pinjam aku nyer, men ngan mak n kakak ang....haha...wei, rindu sama kamu secara TOTAL....haha