Monday, April 26, 2010

Jadual baru -mcm honeymoon...hehe

Salam.

Nampaknya harapan untuk balik bercuti awal musnah dan hancur sehancur hancurnya. Sampai saja KL, kwn aku inform yg aku kena pergi lg 2 camp untuk jadi PC adik2 tahun depan.Hmm bila pulak aku apply, sudah2 la letak nama aku mcm tuh ja.Tp aku tak rasa teruk sangat kena jd PC.Bila fikir balik, best jugak.Cuma penat dan cuti aku jd singkat. Tp cuti aku memg da singkat.Alang2 dah singkat, jom singkatkan lagi.Hahaha.

Start cuti: 28april - 13 Julai

30/4-2/5: Kem PC (Johor)

4/5-5/5: Kem team building (yapppeeedddaaaa) (KL)

7/5-9/5: Kem JAKSA (Pahang)

10/5-14/5: maybe aku balik penang or maybe aku kena stay untuk buat final preparation before Mobility Program.

17/5 : Presentation at UKM Bangi (Selangor)

21/5 - TERBANG (hopefully)

So bulan 5 aku terisi dengan begitu sahaja. Boleh poya2 bulan 6 ja. Kena datang kolej awal seminggu nk urus budak2.Haish. Mcm lecturer aku cakap, "sakinah, ukm has invested a lot on u guys, so why not..." Yer la, tp ada benda yg saya tak akan dpt nk fulfill. So sorry.I have my own priority. Hopefully they'll understand...ades...penangan 7K...nak sangat...HAMBEK !!! Semua ni benda yg aku tak penah pikir aku nk buat. Harap2 gembira dengan pengalaman serba baru ni. InshaAllah. Wish me luck !!!

p/s: sedih ibu tak boleh nk ajar aku masak...wakakaka...location is stated so that aku leh rasa cam best...walopun tak...haha

2 comments:

Bearcat said...

Takpa, semua pengalaman tu akan berguna suatu hari nanti.

scr said...

suatu hari ja...bek x yah...haha...kidding...inshaAllah akan berguna...cuma tak taw la kinah mampu ka x nk handle smua ni.spontan sgt,mind n body tak dan nk adjust.lepas satu,satu.Fuhhhh!!! Da la saya ni pemalu,low profile,bolei ka??? hahaha